BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 4 juli 2010

.............

näää såhär funkar inte... Skaffa nytt jobb å flytta till hösten
satsar jag på , jobb är inte nödvändigt att byta kanske , e inte
så långt men iaf lite mera %.
Blir det inte ihop me hjärtat så iaf närmare !!
Blir galen å på dåligt humör =( Varför sakna hela tiden ,
det är bra men faan så jobbigt !!
Han betyder så mkt för mig , mer än ja trodde någon kunde faktiskt ,
konstigt hur det kan bli =) Glad ja träffat honom ,
när jag har honom i min närhet mår jag bra ..... Att vakna å få ligga
och titta på honom när han sover e som balsam för själen.
Undra om ja skrämmer honom när ja skriver såhär ??
En smäll jag får ta isf !! E ju så jag känner ju och det är en ovanlig
känsla för å vara mig som har lite svårt att fatta tycke för killar ,
har lite trassel i bagaget som nog bromsat mig , dumt men inget
jag kan styra över !!

Har vi blivit vardag nu ?? Finns inte samma behov att
träffas hela tiden som vi gjorde förr ?? Mitt behov finns å blir bara
större å större hela tiden.
Att sakna säger alla e bra men inte jämnt , tycker
det är ett korkat talesätt jag !!!

Jag älskar honom mer å mer för varje dag !!!!!!!!!!
Å det är en skön men ovan känsla , jag säger ibland
saker jag inte menar så han blir ledsen på mig men
jag menar inget med det utan det är nog ett sätt att
skydda mig själv pga det ja har i bagaget , får tänka
mig för framöver för ja vill inte missta honom......
Han påverkar mig positivt men
även negativt ibland men så ska det väl vara !!!
Allt kan inte vara en bädd på rosor hela tiden !!

Avslutar med lite latin
Amore vincit omnia eller ???

0 kommentarer: